خرید(مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظور توسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی)
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع مطالعات کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) به منظور توسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی می باشد.
توضیحات:
فایل ورد کاربرد مدل گسترش عملکرد کیفیت QFD به منظورتوسعه محصول با رویکرد مشتری گرایی درشرکت گلچکان زمانی ، در حجم 129 صفحه قابل ویرایش و آماده پرینت.
بخشی از متن:
چکیده
امروزه کیفیت و مشتریمداری به عنوان یکی از چالشهای جدی درعرصه رقابت مطرح میباشد و حفظ و گسترش بازارهای داخلی و خارجی مستلزم ارائه محصولات و خدمات با کیفیت قابل اعتماد از طریق تأمین نیازهای مشتریان در طراحی و تولید محصولات و یا ارائه خدمات است. گسترش عملکرد کیفیت یاQFD یکی از ابزار مدیریت کیفیت فراگیر است که با تبدیل نیازهای مشتریان به الزامات محصول امکان تحقق خواسته¬های فوق را برای صنایع تولیدی و خدماتی فراهم میآورد. در این پژوهش نیز از این مدل استفاده گردیده است و 150 مشتری شرکت گلچکان زمانی به عنوان نمونه آماری و 8 نفر از مدیران ارشد و میانی به عنوان اعضای تیم تصمیم جهت جمعآوری اطلاعات انتخاب شدهاند و از طریق سه پرسشنامه شناسایی نیازها، انتظارات و خواستههای مشتریان، تعیین عملکرد فعلی شرکت و درجه اهمیت نیازهای مشتریان و پرسشنامه ویژه تیم تصمیم، به طور پیمایشی اقدام به جمعآوری اطلاعات نمودیم. پایایی در قسمت درجه اهمیت با آلفای کرونباخ 85% و ارزیابی سازمان با آلفای کرونباخ 82% مورد تایید واقع شد. نتایج این تحقیق نشان داد معرفی و گسترش سایت اینترنتی جهت آشناسازی مردم با خواص درمانی داروها بیشترین وزن و استفاده از شیشه به جای بطریهای پلاستیکی کمترین وزن را در جلب رضایت مشتری به خود اختصاص داده اند. از لحاظ الزامات محصول نیز تولید محصول مورد علاقه کودکان نظیر (کامی وی) بیشترین وزن را در طراحی محصول دارد.
و...
فهرست مطالب:
چکیده 4
مقدمه 8
بیان مسئله: 10
مساله اساسی تحقیق: 12
ضرورت انجام تحقیق: 13
سوالات تحقیق: 15
اهداف اساسی تحقیق 15
6) روش انجام پژوهش: 16
الف- روش تحقیق: 16
ب- روش گردآوری دادهها: 17
ج - قلمرو تحقیق: 17
د- جامعه و نمونه آماری تحقیق: 18
واژهها و اصطلاحات تخصصی 19
مقدمه 22
تاریخچه کیفیت 23
تعریف کیفیت 24
تعریف مدیریت کیفیت فراگیر Total Quality Management 26
مفاهیم اصولی مدیریت کیفیت فراگیر 28
تحولات در مفاهیم تولیدی کیفیت 29
مشتری 29
انواع مختلف مشتریان 30
رضایت مشتریان 31
مشتریان چه میخواهند؟ 32
نیازمندیهای مشتریان 36
گسترش عمکرد کیفیت QFD((Quality Functional Deployment 37
فواید QFD 39
خانه کیفیت House Of Quality 39
ماتریس QFD 40
الف) بخشمشتری: 40
ب)بخش ویژگی فنی: 40
تاریخچه QFD 42
پیشینهتحقیق 43
الف- مطالعات انجام شده در داخل: 43
ب- مطالعات انجام شده در خارج: 49
طرح تحقیق 57
روش تحقیق 58
مراحلتکمیل خانه کیفیت 58
1- شناسایی نیازها، خواستهها و انتظارت مشتریان: 58
2- تعیین عملکرد فعلی شرکت و درجه اهمیت نیازهای مشتریان: 59
3- تشکیل تیم تصمیم: 59
4- توسعه و بهبود خواستههای کیفی مشتریان: 59
5-تعیین چگونگی دستیابی به نیازهای مشتریان (الزامات محصول): 60
6- تکمیل ماتریس ارتباطات: 60
7- تکمیل ماتریس همبستگی: 60
8- اولویتبندی الزامات محصول: 61
تفسیر خانه کیفیت 61
نمونهگیری 62
1- نمونهگیری تصادفی ساده: 62
2- نمونهگیری تصادفی طبقهبندی شده: 63
3-نمونهگیری خوشهای: 63
ابزار گردآوری اطلاعات: 64
روایی و پایایی تحقیق 67
1-روایی Validity 67
2- پایایی Reliability 68
مراحل تکمیل خانه کیفیت در شرکت گلچکان زمانی 71
مرحله اول: انتخاب مصرف کنندگان 71
مرحلهدوم: شناساییخواستهها انتظارات و نیازهای مشتریان شرکت گلچکان زمانی (جمعآوری صدای مشتری): 71
مرحله سوم: طبقهبندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان: 73
مرحله چهارم: تعیین عملکرد فعلی و درجه اهمیت نیازهای مشتریان (تعیین مهمترین بعد کیفیت و عملکرد فعلی شرکت در مورد هر یک از این ابعاد) 74
مرحله پنجم: تشکیل تیم تصمیم 75
مرحله ششم: پرسشنامه مربوط به تکمیل ستون اعداد شاخص برتری (نقاط فروش) و هدف عملکرد: 75
مرحله هفتم: تعیین نسبت بهبود 77
مرحله هشتم: محاسبه وزن هر خواسته کیفی 79
مرحله نهم: محاسبه وزن نسبی هر خواسته کیفی 80
مرحله دهم: چگونگی دستیابی به نیازهای مشتریان (الزامات محصول): 81
مرحله یازدهم: تکمیل ماتریس ارتباطات 81
مرحله دوازدهم: تکمیل ماتریس همبستگی 82
مرحله سیزدهم: محاسبه وزن هریک از الزامات محصول 84
مرحله چهاردهم: محاسبه وزن نسبی هر الزام محصول 84
توزیع فراوانی تحقیق 85
پاسخ به سوالات تحقیق 90
1-ابعاد کیفیت از نظر مشتریان شرکت گلچکان زمانی کدام موارد هستند: 90
2-کدامیک از ابعاد کیفیت برای مشتریان از اهمیت بیشتری برخوردارند: 90
3و4- شرکت درکدامیک از ابعادکیفیت از عملکرد مطلوب یا ضعیفی برخوردار است: 90
5-با توجه به محدودیتهای شرکت، چگونه میتوان بین انتظارات ومشتریان و ارتقاء کیفیت محصولات ارتباط برقرار نمود: 91
نتیجهگیری و جمعبندی 91
محدودیتهای تحقیق 95
پیشنهادات 96
منابع و ماخذ 126
این فایل با فرمت ورد در 129 صفحه قابل ویرایش و آماده پرینت تهیه شده است.
خرید(جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری)
- Customer Relationship Managementمناسب جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات شامل 6 فصل با مباحث زیر می باشدفصل اول : مبانی نظری و شناخت مفاهیمفصل دوم : شاختار عملکرد و اجزای CRMفصل سوم : زنجیره ارزش CRMفصل چهارم : تحلیل و طبقه بندی مجموعه مشتریانفصل پنج
خرید(پیشینه ومبانی نظری تحقیق وفاداری مشتری)
- توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پژوهش توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی
خرید(چگونگی راه اندازی یک کسب و کار و بازاریابی و فروش و بررسی نیاز مشتری و مصرف کننده)
- پیچیدگی و سرعت تحولات اقتصادی در دنیا، شاخص ها و ملزومات قرار گرفتن در عرصه رقابت و بهینه سازی ساختار تولید و اجرایی را در سازمان ها دچار تغییرات و دگرگونی های بسیاری کرده است. سازمان ها برای باقی ماندن در عرصه رقابت های بازار و هماهنگ سازی خود با شر
خرید(پاورپوینت معیار رضایت مشتری)
- اين فايل حاوي مطالعه مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 13 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد. فهرست معیار رضایت مشتری رضایت مشتری مدل تبول مشتری کیست؟ درک مشتریان از
خرید(پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتری و تئوری خاکستری)
- مبانی نظری وپیشینه تحقیق رضایت مشتری و تئوری خاکستری مقدمه فصل 11 قسمت اول : رضایت مشتری 11 2 - 1 - 1 - مقدمه 11 2 - 1 - 2 - تعریف مشتری 12 2 - 1 - 3 - ارزش مشتری 12 2 - 1 - 4 - تعریف رضایت مشتری 12 2 - 1 - 5 - سطوح رضایت مشتریان 13 2 - 1 - 6 - سنجش
خرید(پیشینه و مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات)
- مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری ، تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات فهرست مطالب : مقدمه بخش اول : تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری 2 - 2 تاريخچه پيدايش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري 2 - 3 تعاريف CRM : 2
خرید(مبانی نظری و پیشینه تحقیق اعتماد مشتری)
- توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پ
خرید(مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های سنجش رضایت مشتری)
- توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پ
خرید(مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4)
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات60حجم166/297 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیری
خرید(دانلود پاورپوینت درباره مديريت ارتباط با مشتری)
- دانلود پاورپوینت مديريت ارتباط با مشتري مشخصات فایل تعداد صفحات33حجم877/792 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود پاورپوینت مديريت ارتباط با مشتري جهت رشته مدیریت در قالب 33اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش مدیریت ا
خرید(مبانی نظری مشتری و نحوه برخورد و راضی کردن مشتری و کیفیت)
- مبانی نظری مشتری و نحوه برخورد و راضی کردن مشتری و کیفیت دارای 75 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه تو
خرید(دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM))
- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به اقدامات، استراتژیها و تکنولوژیهایی گفته میشود که شرکتها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملاتشان با مشتری در طول چرخهی حیات او و با هدف بهبود ارتباطات تجاری و افزایش فروش به کار میگیرند. سیستمهای CRM با هدف گردآوردی اطلا
خرید(گسترده نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و دیدگاه های کمال گرایی)
- گسترده نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و دیدگاه های کمال گرایی در 35 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه
خرید(اثرات بررسی نقش تعدیل کنندگی رضایتمندی در ارتباط بین مشتری مداری و وفاداری مشتریان)
- تحقیق حاضر با عنوان از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در110 صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد. =========================================
خرید(دانلود تحقیق مشتری گرایی با فرمت ورد)
- هدف از این تحقیق بررسی مشتری گرایی با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات34حجم64/489 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل هدف از این تحقیق بررسی مشتری گرایی با فرمت docx در قالب 34 صف
خرید(پاور پوینت پرسشنامه کمال گرایی هیل)
- پرسشنامه کمال گرایی توسط هیل و همکاران(2004) ساخته شد و توسط جمشیدی و همکاران (1388) در جامعه ایرانی هنجاریابی گردید. این مقیاس دارای دو بعد کلی کمال گرایی مثبت(سازگارانه) و کمال گرایی منفی(ناسازگارانه) و شش خرده مقیاس تلقی منفی از خود، نظم و سازماند
خرید(مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17)
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات95حجم899/289 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحق
خرید(مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوآوری گرایی (فصل دوم تحقیق))
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق نوآوری گرایی (فصل دوم تحقیق) توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در
خرید(فایل لایه باز فتو شاپ فاکتور مخصوص مشتری)
- فاکتور ساده فروش کالا یا خدمات فایل فتوشاپی لایه باز برگه فاکتور مخصوص مشتری ها که می توان آن را به کمک فتوشاپ تنظیم نموده و با توجه به سلیقه و مشخصات خود تنظیم نمایید. طرح گرافیکی لایه باز مخصوص نرم افزار فتوشاپ بوده و فایل های لایه باز یا PSD فایل
خرید(مد گرایی)
- حجم فایل : 2.5 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 26 بسم الله الرحمن الرحیم در کل جهان 203 ماهواره تلویزیونی فعال در 159 مدار قرار گرفته است که تنها در ایران بیش از 8600 شبکه تلویزیونی و بیش از 1300 شبکه رادیویی قابل دریافت است. وجود بیش از 2
خرید(بررسی و شناسایی كامل مشكل و شناسایی دقیق نیازهای مشتری و آنالیز كامل محصول نهایی براساس مسایل ارگونومیك و ابعاد آنتروپومتریك)
- درطی این تحقیق تلاش براین است تا روندی برای پیشبرد تحقیق انتخاب شود تا به بهترین حالت مشكلات را برطرف نماید؛ براین اساس و باتوجه به انتظارات استاد محترم راهنمای تحقیق روند كلی تحقیق بر اساس شناسایی و تفسیرمشكل به صورت كامل وهمچنین شناسایی گروه های اس
خرید(پژوهش مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری)
- توضیحات: دانلود پژوهش با موضوع مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب doc و در 73 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: مقدمه با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعادی نوین، مشتری به عنوان کسی که سازمان مایل است با ارزش هایی که می آف
خرید(پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری)
- رضایت مندی مشتری نمودار 2 - 1 ) چرخه مجازی ارتباط بین سازمان و مشتری نمودار 2 - 2 ) پیوند بین کارکنان ، مشتریان و استراتژی در سازمان نمودار 2 - 3 ) چرخه خدمت مطلوب به مشتری 2 - 2 - 1 ) تعریف رضایت مشتری : 2 - 2 - 2 ) روش های جذب مشتری : 2 - 2 - 3 ) م
خرید(تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری)
- توضیحات : تحقیق ضرورت بازاریابی تك به تك در كسب رضایت مشتریدر 21 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : چكیده در سالهای اخیر كه امكان تولید انبوه زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم كرده است ، برای تولید كنندگان چاره ای جز جلب رضایت مشتری
خرید(مبانی نظری و پیشینه تحقیق رقیب گرایی)
- فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق رقیب گرایی دارای 24 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل
خرید(مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور 74 صفحه)
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات74حجم772/865 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق
خرید(پرسشنامه اثر بهبود روابط مدیر ارتباط با مشتری در خلق رضایت و اعتماد مشتریان ارزنده بانکداری جامع)
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات2حجم0/10 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه اثر بهبود روابط مدیر ارتباط با مشتری در خلق رضایت و اعتماد مشتریان ارزند
خرید(پیشینه و مبانی نظری نوآوری گرایی)
- نوآوری گرایی مقدمه تنها یک تعریف صحیح از هدف کسب و کار وجود دارد : ایجاد مشتری ... این مشتری است که کسب و کار را مشخص می کند ... از آنجا که هدف کسب و کار ایجاد مشتری است هر سازمانی تنها دو وظیفه اساسی دارد : بازاریابی و نوآوری ( تاجدینی و همکاران ، 2
خرید(آرماگدون گرایی و تأثیر آن بر سیاست خارجی ایالات متحده آمریكا)
- مقدمه: روایت ادیان مختلف از آخرالزمان بخش مهمی از هویت جامعه بشری را شكل داده است. به طوری كه بسیاری از تعاملات بشر به ویژه در سطح بینالمللی و نحوه این روابط ریشه در رویكردی دارد كه پیروان ادیان مختلف به آخر الزمان دارند و ویژگیهای قابل تأملی را متوج
خرید(ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ( (e-CRMبر روی وفاداری مشتریان)
- بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ( (e-CRMبر روی وفاداری مشتریان چکیده هدف از این مطالعه ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در سایت پارس مدیرمی باشد. این مطالعه به روش توصیفی اندازه گیری انجام شده است.
خرید(چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کمال گرایی)
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فایل تعداد صفحات79حجم110/180 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان ن
خرید(ماهیت و تشریح رفتار شهروندی مشتری و بررسی ابعاد آن)
- هدف از این پایان نامه می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات40حجم72/59 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل گروت (2005) رفتار شهروندی مشتری به رفتارهای داوطلبانه که برای تولید موفقیت آمیز ضروری نیست، اشاره دارد. تبیین ابعاد و مصداق های رفتارهای شهروندی
خرید(کتاب ارتباط با مشتری)
- کتابی مفید برای بازاریابان و فروشندگان. نویسنده:تورج مهدی زاده ملاباشی ناشر:پارس بوک
خرید(مبانی نظری وپیشینه تحقیق کمال گرایی)
- توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و
خرید(ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری)
- دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری، به همراه اصل مقاله، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Social Interaction, convenience and customer satisfaction: The mediating effect of cus